torsdag 25 februari 2016

Nya saker :0))

God kväll  på er alla!! Lämnade in min bil på lagning av min ena vindrutetorkare, så jag har navaran med mig hem!! 

När jag kom hem, så fixade jag i stallet, ser ut som att min lilla conti mår bra efter kastreringen, hoppas det fortsätter så! 

Jag har köpt en weekendväska på rea, tänkte att den kan vara bra att ha när man ska i väg nån helg när nu det händer nästa gång :0))


Den går tom att rulla, bekvämt :0))

Sen fick jag en ny handväska av Mattias, som jag är superglad för, med lite bling!!



Idag var jag o handlade till jobbet, men även nåt till mig, blev 2st nagellack mm



Även nya garderobsblommor till vardagsrummet där nere, dom kommer nog att vara ett tag :0))

Ikväll hämtade vi köpemat från Bjuv, orkade inte laga nåt Line är hos oss ikväll för vi ska upp tidigt på tävling imorgonbitti!! 


Nu ska vi titta på tv! Ha en skön kväll!!
Kram på er!! Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!