fredag 26 februari 2016

Glasögonorm :0))

Hej hopp på en fredagkväll, hoppas ni har det riktigt bra!!! 
Ingen sovmorgon imorse inte, eller jag snoosade ett par ggr, men Line var uppe o ut o fodrade o satte på kaffe, inte var dag man har denna service :0))

Sen bar det iväg till Åstorp för dom skulle tävla idag, det var en fin runda Z var så lugn o sansad idag, men tyvärr ville han inte på det sista hindret, jag tror att det är pga grind som står längst ner i hindret, men vem vet?!! Line var nöjd med det hela!!! 

Sen bar det hemåt, tog stallet o sen skodde Philip hästarna!! Jag o Line körde in till smarteyes på väla, för mina glasögon hade kommit!!

Blev ett par ljust lila, ett par till som jag snart ska hämta! 

Vi mötte upp Frida o gick där en stund o kollade lite! Så skönt att jag tog tag i det med glasögonen, för nu kan jag läsa på tv igen!!! Idag åt vi taco, såå gott. 

Nu ska jag titta på tv lite o äta godis!! 
Ha en skön kväll! Kram på er.. Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!