fredag 12 februari 2016

Godkväll fredag.. ❤️


Hej igen!! Efter jobb var jag en snabbis inom Jysk o köpte billiga plädar, för att skydda dem nytvättade sofföverdragen från hundhår, fläckar mm

Line & jag tog kaffe o snackade lite tjejsnack, hon målade mina bryn med en ny brynfärg, fast den får jag nog träna på om dom inte ska bli för mörka, typ svarta :0)) sen linade hon Z o jag fyllde på med ny pellets i nån Box, och lille busen contan har varit utanför staketet idag!!
Han saknade nog sin mamma o brossan. 

På jobbet fixade jag ihop ett ordspråk  , som jag sen skrev ut o satt i en tavelram när jag kom hem. Ikväll körde jag o Mattias o hämtade hem köpelag från Bjuv, gotteligott :0)) 


Nu ska jag titta på en film & slöa här!!
Imorgon måste vi ut o fixa lite hagar, som har gått sönder pga grävning o hästar. Hoppas ni haft/har en superduper bra fredag!! 


Puss puss på er! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!