söndag 21 februari 2016

Bilen är blå :0))

Hej på er!! 
Hoppas ni har haft en härlig helg!! ❤️

Jag kom aldrig iväg igårkväll så det blev lite lugnt hemma istället, Thea hade en kompis som sov över här. 

Men jag måste berätta att Mattias var nära att krocka illa i fredags påväg hem från jobbet, det var en bil som inte såg han o körde rakt ut framför honom. Han tvärnitade bilen och fick köra emellan två stolpar o klarade att manövrera bilen, men pga den hårda bromsningen så utlöstes den ena brandsläckaren han hade i bilen, och det var ett moln av rök bakom bilen mm men huvudsaken är att det gick bra o att ingen blev skadad. 

Så han har haft nöjet att försöka få ut detta blåa dammpulvret ur bilen o hans verktyg, svetsmaskiner som var helt övertäckta i blått :0(( men nu är den ren. 

Annars har vi varit ute en del i det fina vädret o 2 av hästarna har gått i skritten, Line var iväg o Thea red ut!! 
Jag har mockat, fyllt på med pellets i boxarna, o städat lite, tagit en massa tvätt mm 
Sen har jag o johannez jobbat med matteläxan!!

  
Åh jag är såå glad för i fredags, så var jag o Mattias o fixade glasögon till mig äntligen! Så dom kommer om 1 till 2 v o jag längtar!! 

Ni får ha en trevlig kväll alla finingar!! 
Kram på Linda❤️❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!