tisdag 9 februari 2016

Glömt min plånbok & mobil

Amen asså jag o min mamma, haha
Vi möttes vid  på Hyllinge idag, började att gå in på cash o köpa
msm till mamma!! Sen satte vi min bil, tog hennes o körde till Rusta, köpte mattor mm , sen vidare till Ikea, där vi började med att äta en god lunch o satt o pratade en del, sen vidare o plockade ihop allt mamma hade skrivit som hon behövde..
 
Sen vidare in på Väla, där vi strosade runt i en massa affärer, köpte lite blandat.
sen en god fika på Expresso house, mums.
 
Lite kassar hade vi, och jag hade min plånbok mm i mammas väska, och vi säger
flera ggr nu får vi inte glömma den, när vi skiljs åt, och vad händer jo just det...
Jag tom trodde jag skulle kunna köra i fatt henne på motorvägen, men ack nej
så jag vänder och kör hem genom Åstorp...
Men mamma är snäll o lämnar den till mig imorgon!!!
 
Vi hade en trevlig mamma & dotterdag!! :0))
 
 
Nu har jag tvättat alla mina fodral till mina soffor på ovanvåningen, tänkte
 förnya lite där nu till våren!!! Har rätt fullt schema imorgon!
Men vi hörs då!!! Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!