söndag 7 februari 2016

Söndagshäng

Hej allihopa, hoppas ni haft en härlig söndag innan en ny arbetsvecka igen!! 
Själv har jag inte gjort så mkt, jag o Line var iväg på Cash en sväng, sen red hon o jag gick in o åt, har varit så hungrig hela dagen idag :0)) Mattias var nere på jobb o när han kom hem, så åkte vi o handlade mat, käkade mm

Jag har precis duschat & Mattias stackaren sitter fortfarande med jobb :0((


Den som sa att det är lätt att vara egen företagare har nog aldrig varit det :0))
Ligger så mkt jobb, bakom... Puuh

Förresten det är inte den lilla grävaren, som står i paddocken här ute :0))

Jag har satt upp min klädhängare i sovrummet, ska bara fylla på med lite mer kläder där en dag!! 


Nu får vi höras imooorgoon!! 
Pusselipuss på er snyggingar!

 Kram Linda ❤️






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!