tisdag 23 februari 2016

Inte den bästa dagen.. : ( :

Hej alla finingar!! Hoppas ni haft en bra dag, min har varit lite sisådär idag!! Var iväg tidigt på möte i Landskrona, sen var 
jag på jobb o räknade löner mm snart den 25 igen :0)) 

Vidare hemåt, Line hade varit ute o ridit med en vän idag, men hästen ville inte lämna gården igen :0)) men vi fick in han efter lite trugande!! Thea har hjälpt till med stallet, när hon är ledig! Jag körde o hämtade ett paket, jag har bl.a. beställt en smidig orginacer till badrummet där uppe, så nu ska jag ha lite av mina saker i den, som kan va bra att ha dagligen!!

(En massa fack o hyllor o går att snurra.)

Jag o Mattias var in o handlade hem lite fisk, som vi åt till kvällsmat. Sen blev det en dusch för min del, nu tittar jag på tv o imorgon kommer veterinären hit tidigt! 
Så jag kommer att lägga mig i tid!! Ha en skön kväll... Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!