söndag 28 februari 2016

Helgen i övrigt

Hej på er, hoppas ni har haft en härlig helg, det har jag haft!! 
I lördags på dan hände inte så mkt, men sen var jag o Mattias iväg till saxtorps sjöar med Balder o försökte rensa tankarna lite, hänt mkt på jobbet så Mattias försökte koppla av o rensa huvudet, det behövs ibland!!


Sen hoppade jag i ett bad o började göra vid mig, för jag hade bestämt utekväll med Line o några andra, händer ju inte så ofta, men så roligt det var, efter att jag slängt av mig stövlarna med klack så dansade ja jäklar :0))


Blev lite lite sömn, men det gör inget för jag har mått toppen idag!! Var iväg till väla en sväng o sen handlade jag mat, tagit tvätten, renbäddat sängen och ikväll
har jag o johannez jobbat vidare på matten, som går framåt!!
Sen har jag duschat o tvättat håret, för det blev lite mer spray än vanligt igår :0))

Men jag tycker verkligen synd om Mattias idag, han har inte mått bra, han har kräkts flera ggr, trodde det var magsjuka men det är det inte, nu har han fått ett kraftigt migränanfall oxå, usch stackare!! 


Nu ska jag kolla på bachelor, innan sängen kallar!! 
Ha en härlig kväll! Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!