onsdag 3 februari 2016

TÄVLING TÄVLING TÄVLING

Hej!! 
Kände för att köra en liten tävling, med en utlottning här på bloggen!! 
Jag drar på STORT o lottar ut 
1:a, 2:a & 3:dje pris :0))

Den 1:a är en superfin tunika från danska märket Miel i en gammaldags rosa färg! 



Den 2:a är ett fint halsband med hängande berlocker från Pearls for girls!


Den 3:dje är ett härligt doftljus
(grapefrukt-fig) från franska märket Durance en Provence!!


För att vara med i utlottningen, så vill jag att ni gillar & delar detta inlägget, går in på bloggen o skriver en kommentar om vilken storlek ni vill ha ( S-XL) namn & er mail?!!! 
Jag drar vinnarna nu på söndag. 

Önskar er alla ett stort LYCKA TILL!
Kram Linda ❤️

4 kommentarer:

  1. Hoppas så klart på vinst! Storlek S.
    Så himla roligt, så klart delas detta på Facebook!
    Din lilla butik är ju bara för härlig!
    /anna

    SvaraRadera
  2. Åh, den där klänningen/tunikan var fin

    SvaraRadera
  3. Riktig fina grejer delar gärna min str er m :)

    SvaraRadera
  4. Super fint tunnika jätte fina priser hoppas självklart po vinst älskar doftljus min str er m mvh roxana

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!