torsdag 11 februari 2016

Ingen matta...

Hej igen!! 
Det blev ingen matta med hem idag, för just den som jag ville ha, fanns inte i större storlek, så nu lugnar jag mig. Se om jag dyker på nån annan, som jag kan tänka mig!! Men jag var inne på väla o fixade lite annat till alla hjärtans dag!! 
Sen hem en snabb sväng, sen vidare på utv samtal, hästarna o kvällsmat!! 
Åh jag träffade min vän, som är medium, jag måste verkligen ta mig tid o göra en  regression snart, så spännande!! 

Men jag blev ändå nöjd med min soffgrupp nu när jag har bytat till det vita inför våren, blev mkt tvätt bara :0))



Blev sugen på att göra vi lite mer nu, ska se om jag kan snickra ihop en bänk, o ett bord om ett tag, vi har en jättefin pallkrag på jobbet, som snart blir ledig!!! 

Imorgon är det fredag, så skönt!! 
Nu sitter jag o Mattias o tar en kopp kaffe, snart blir det duschen för min del!!!


Hoppas ni har en skön kväll :0)) 

Kram på er!! Linda ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!