onsdag 17 februari 2016

Ny glans idag :0))

Godkväll i stugan!! Flätan höll inte sålänge, om jag ska vara ärlig :0))


Men jaja, skönare med uppsatt hår. Efter jobbet körde jag inom o köpte en ny dagkräm, och 2st nya läppglans och sen hemåt!! 


Åh måste bara berätta att mitt datorproblemet är löst, Patrik löste det idag,, jippi
Det var så att när datorn har laddats ur, så går den ju in i ett sparläge, som ni vet, men dom kan fastna där tyvärr, det gjorde min, men genom att hålla in on knappen i ca 15 sek, så går den igång igen!! Så lätt var det, men glad är jag att det inte var nåtvärre hårddisk fel!!! 

Annars har vi varit o handlat, ätit kvällsmat, fixat stallet, fyllt på med hö mm
Åh nu sitter jag framför datan, ska kika lite på den igen!!! Ni får mer än gärna berätta vad ni hittar på ikväll?? 
Kram på er! Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!