onsdag 10 februari 2016

Go kväll i stugan..

Hej hej.. Hemskt mycke hej.. 


Jag sitter just nu i soffan o pustar ut.
Har precis bytat ut fodralen på mina sofforna här uppe, nu är dom vita igen. Får se lite vilka kuddar jag ska ha, nu så det passar ihopa, ska hämta hem en matta imorgon, ja jag kan visa, när det är klart!! 

Annars har jag jobbat, varit i Landskrona o när jag kom hem hade min snälla mamma lämnat min tele o plånbok, så nu är jag hel igen :0)) 


Mer hö kom till hästarna idag, mockat ur en bädd mm
Sen smet lille conti utanför staketet idag, glömt strömmen!! Line har ridit, hon ska iväg i helgen!! Åh nu mår contan bättre, så han ska få ut o röra på sig i helgen!! 

Ja du dagarna typ bara springer iväg, tycker jag!!   Kram på er!! Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!