onsdag 2 oktober 2013

Trött i höstvädret

Hej!! 
Känns som jag har tappat orken idag! 
Fixade det jag skulle imorse, sen var jag på familia & köpte ny fondation, nån raggsocka på hm!
Hoppas mamma kanske stickar nån ny till vintern, jag har slitit hål i dom andra!

Blev ett par nya skor, o ett par ljusa byxor! 



 Såg ett par sjukt snygga stövlar idag med ;0)) jag är aldrig på väla nästan, men riktigt farligt när man åker dit, man vill ha sååå mkt, haha

Hade beställt ett par pleace byxor, men tyvärr var dem för stora, så jag får vänta på ett par nya! :0(( 

Var ute o gick med Carlie i paddocken, när ulli red, han går finfint, bara något svullen, skönt! Han fick gå & mysa & äta gott gräs vid paddockskanten!


Åh snälla ulli hade städat köket & tvättstugan när jag kom hem, det är guld värt. Tusen tack! ❤
Blir ngt skitigt, när man springer ut o in hela tiden!

Denna veckan är det Flyingeveckan!
Får se vilken dag jag kör ner!!

Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!