onsdag 30 oktober 2013

Irriterad på bilverkstaden... Arg!!

Hej igen!! 
Blev lite mkt, ja det kan man lugnt lova idag.
Mamma kom o mötte upp mig på bilverkstaden, lämnade bilen på service, byte av däck, o lagning av tändaren/laddaren!
Det tog ett tag, jag o mamma körde hem, jag fixade stall, hästarna o fyllde vatten i hagarna, under tiden hjälpte mamma mig lite med stickningen, som jag rivit upp några ggr!

Sen åkte jag med mamma för att hämta bilen, när den var färdig, jag sa hej, till mamma, för att köra vidare o hämta Johannez, men när jag nästan är framme, börjar oljelampan lysa, åh jag tänker det är ett skämt jag har precis hämtat den från service, lampan har aldrig lyst, o ska ju verkligen inte göra det efter en service?????

Kommer in på gården, stannar bilen, o det rinner ut olja under,, va????
Nånting fel har dom gjort, vi ringer, så dom får köra ut med en bil till mig, så jag kommer hem, o sen får dom hämta den o fixa imorgon, men hallå, kunde ju skurit motorn, vad gör dom???

Från det till, att det har gått bra för Z på operationen, vaknat o var pigg, så får hämta han imorgon vid middag, om allt ser bra ut!!!

Ulli & Anders tog in djuren, sen satt vi o kollade lite tävlingar & lyssnade lite på musik innan nattafodring! 

Hittade min gulliga apmössa idag


Nu ska jag titta lite på tv!
Kram Linda ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!