fredag 11 oktober 2013

Trevlig vs idiot

Hej!!
Red ut med Anders idag, det gick bra vi red ut en ny runda, med en härlig utsikt över ängarna. Lät Z galoppera på i bra tempo. 

Sen skrittade jag Carlie o joggade lite, han kändes fin!


                 Lilla Conztantino

Alex moster kom o hämtade en katt, johannez blev lite ledsen, för just nu tyckte han om den katten lite mer.
Men det gick över.. Jag gjorde kvällsmat till mig, johannez & Thea.
För den här Mattias, ja du jobbar han inte, så hjälper han vänner???!!! :0((( 

Vi handlade en massa godis. Mmm
Skulle träna min rygg ikväll, men är verkligen inte på humör, så jag tar det imorgonbitti, nu ska jag titta vidare på idol!!
Hoppas ni har en skön fredagskväll! ❤

Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!