onsdag 9 oktober 2013

Var tog den nyttiga maten vägen?

Jag som lagade hälsosam mat, bakade eget bröd osv. Nej nu får jag skärpa mig, började idag, med att laga lax, bulgur sparris & mkt sallad.
Handlat hem naturell yoggi, som ska ätas med nyttig mussli & färska bär till frukost.

O jag ska sluta att äta 3 glassar per dag, eller en påse ostbågar, hmm 
Undra hur detta ska gå, haha

Jag & ulli mockade hagarna idag, skönt
Beställde lite hö, till hennes hästar!
Sen ringde jag & skällde på telenor, för mitt internet inte fungerar, får hem en ny router som inte fungerar ett dugg bättre, han har nu uppdaterat den säger han, men den står fortfarande & lyser helt rött, bra va??? Går o betalar för nåt varje månad, som jag inte kunnat använda på ett halvår nu! Arrrhggg. 

Skulle ridit idag, men det började regna, så struntade i det!!

Nu tänker jag titta lite på wildfire!
Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!