söndag 20 oktober 2013

Går framåt..

Har fått en ny eldtunna hem, så mkt större än den andra, så nu kan man fylla en hel del innan man behöver elda!
Blir ju en del plast efter hö & sågspånsbalar  mm

Vi har även tagit upp Anders o ullis hö på ov plan i stallet! Ucce har kommit hem igen!

Jag o Anders red ut med Carlie o lizzie idag, var lite spooky i skogen, när dimman var framme & lite rått i luften. 
Sen klippte jag Carlie, men han bara börja på lizzie, så slutade klipparen att klippa, tror att skären är slut, så får fixa det imorgon efter jobb!

Mattias har gjort mer på gästrummet, gjort plats för mina gamla fönster i väggen mm
Det kommer bli riktigt bra, så skönt när det blir klart där uppe!

Sen ska jag ringa o fixa tid för Z vill kolla upp ytterligare lite till, så man kan utesluta helt, att där inte är nåt problem!!

Det går framåt med Contan förutom att vissa dagar kan man se hur arg han är på mig, när jag leder han!! Tuff lillkille ❤

Vi hörs imorgon!! Krameliekram ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!