söndag 6 oktober 2013

Flyinge igen....

Hej!!
 
Igår var vi inne i Flyinge på kvällen, och tittade på auktionen.
Det var kul att titta på, åh det blev för min del mer än ett glas rödvin.
Blev något sugen på att gå in på festen efter, men det blev bra jag & Mattias, och vi kände ingen där, hade jag vetat att Arnold & Bertil var där, så hade vi gått in!
 
 Såhär glad var jag igår  ;o))
När vi körde hem blev det ett stopp på Mc Donald. Gotteligott
 
Var uppe imorse & tog hästarna, sen kom Thea hem.
Mattias stack på jobb hela dagen, börjar bli en vana att han jobbar även på helgen.
Vi stack ner till Flyinge för att kolla på 7-åringarnas Final, som Arnold & den fina hingsten Bravour mfl var med i.
 
Han gjorde en fin runda i grunden, även i omhoppningen, tyvärr ett ner, slutade på 5 plats.
Men det är verkligen en fröjd att se när han rider.
 
Sen gick jag & fixade mitt täcke, som jag lagt undan.
Arnold, Bertil, Karin, Elin gick för att käka lunch, jag sa hejdå till dom, för jag var tvungen att rulla hemmåt & fixa stall & hästar.
 
Sen var vi & hämtade Johannez hos mamma.
 
Men när jag kom hem igen för att ta in hästarna blev jag inte glad :o((
Z & Carlie har bråkat, så Carlie har tagit ett bett i Z:as täcke så det är en stor reva i det.
 
Så onödigt???
 
För er som inte vet, så har Arnold Assarsson startat en blogg, som är väl värd att läsa.
För er som är hästintresserade då, haha
 
Nu ska jag gå in på Horse 1 & titta lite...
 
Kram Linda
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Snygg som alltid.. förstår inte hur du lyckas :)

    SvaraRadera
  2. Haha bara ärlig.. Du vet själv med att du ser bra ut jämt ;)

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!