fredag 4 oktober 2013

Flyinge idag...

Hej!! 
Var nere i Flyinge & tittade på 7-åringarna idag, roligt att se! Elin kom 1:a, Nicklas 2:a & Arnold 3:a med den fina hingsten Bravour! 

Var inne i tälten en sväng & hittade det fina Kingslands täcket!
Dom skulle ta dit rätt storlek till mig. 
Sen drack vi kaffe & snackade med Maria en sväng!
Thea rider nu för hon ska på tr tävling imorgon på Skromberga, spännande!
Johannez är hos mamma en sväng idag.

Jag skulle rida, men det blåser som attans idag, så jag hoppar & beställer lite kinamat idag. 

Här kommer lilla Lorentzia


Visst är hon söt, långhårig efter sin pappa!

Sen mina nyinköpta boots, jag är så nöjd med dom. ❤❤❤

Supersköna är dom!

Imorgon åker vi ner & tittar på auktionen i Flyinge. 

Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!