fredag 25 oktober 2013

Full fart hela Fredagen..........

Hej Hopp!!
Denna dagen har gått i ett.
Efter att barnen åkte till skolan, så fixade jag hästarna, sen till banken in för att
hämta & betala byggaren, som hjälper oss med vår veranda.
 
Sen kom Anders & vi åkte in med Z för att kolla han på Ugglarp.
Åh han hade problem, med sin kota på vä bak som måste fixas, men försäkringsbolaget tog såklart inte detta, importerad häst mm
 
Men det känns skönt i mitt hjärta att jag kollade han & att där var ett problem som ska fixas, förutom att han har troligtvis haft ont länge, därav att han skjuter över ryttaren på hö sida, för han är starkare där. Åh korsgalopp, när han landar i vä varv, för att det gör mindre ont att falla i hö med bakdelen.. ajaj min lilla gosse!
 
När vi kom hem, var mamma här, och hade möt upp Johannez som slutar tidigt på fredagar.
 Tro det eller ej, men jag har fått igång mitt nät här hemma, är såå glad, nu kan jag fixa filmer mm Jiiippi får då erkänna att det var jag som hade gjort en miss, så det inte gick pga detta efter att dom hade uppdaterat det, men nu måste vi ordna mammas när också, för nu krånglar det istället.

Jag, Ulli o Anders mockade mm
Sen red anders O ulli, för jag hjälpte Thea att fixa hår mm
För båda skulle på disco idag, körde in Thea som skulle hjälpa till & vara där innan, sen gick jag ut o red Carlie, o mattias körde Johannez på discot.
 
Jag tränade bomövningar idag, som jag fick tipset från Arnold Assarssons blogg.
Det gick relativt bra, tänker helt klart träna vidare på detta, verkligen en bra övning för hur man rider mm
 
Sen tog jag in hästarna, mattias renoverar vidare ikväll.
Sen har jag varit & hämtat hem Johannez, som hade haft jätteroligt & dansade
för fullt (som sin mamma) när jag kom.
 
Även hunnit titta på idol ett tag, nu ska jag snart hämta hem Thea, sen koppla av framför tv ett tag! Är i alla fall glad att jag är bättre idag, o inte ligger i feber.
 
 
 
Tycker denna låten är så bra..... Mmm så är det.
 
Vi hörs! Kram Linda
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!