söndag 13 mars 2016

Hästtävling!

Hej!! Idag var vi uppe tidigt, körde på tävling i Ängelholm med Z, Line, jag, Mattias o Frida!! Det gick bra i första klassen, men andra sisådär!! Mattias körde hem efter första klassen! Det blev en rätt så lång dag, körde iväg emellan klasserna o käkade lunch! Åh jag skulle testfota med kameran, men det är verkligen inte det lättaste, provade lite olika lösningar, men det är bara att fota på så lär man sig väl alltid nåt??!!!! :0))

Förresten igår höll vi på o försökte reda ut vilket objekt vi skulle ha, det finns en hel uppsjö att välja på, var inne i stan på 6 sinnet o sen en lunch på espresso house!! 

Ikväll har jag provat mitt nya filmredigeringsprogram, inte lätt det heller, men du skam den som ger sig!!


Har iallafall lagt ut den på min youtubekanal, så vill ni titta, så länkar jag den här nedan!!


Hoppas ni haft en skön helg!! 
Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!