lördag 19 mars 2016

Vilken lördag

Hej!! 
Vilket härligt väder idag, så varmt!! 
Jag o Thea red direkt på förmiddagen!
Charlie stod o njöt med Mattias medans jag tog av sakerna!!
Sen släppte vi ut dem o mockade! 






Mattias har eldat lite o barnen har hjälpt till att plocka upp en del grenar mm
Sen körde vi iväg o tvättade Mattias bil o handlade på maxi! När vi kom hem var mamma här o hälsade på hon bjöd på kakor, som hon bakat, såå goda!!

Mattias stack till Örkelljunga  o mamma hjälpte mig att ta in Charlie o sen var hon snäll o hjälpte mig att rensa brunnen i duschspiltan, så nu rinner det nog ner bättre i genom gummimattorna!

Line kom o red Z o jag tvättade contans svans har satt balsam i den under natten, så jag kan reda ut den bättre imorgon hoppas jag, klippte manen o mätte han oxå, fast han tyckte mätstocken var helläskig idag!! 

Hoppas ni haft en härlig dag i solen!!
Kram på er!! Linda ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!