söndag 6 mars 2016

Swiss skin roller...

Hej på er, vad är det för j...a väder?? 
Kallt o snö igen?!! Nä idag är jag inne i värmen & har en slöesöndag!! 

Men tänkte berätta att jag har beställt hem en Skin roller från märket Swiss som fick bäst resultat på dessa 2015.. Så tänkte jag ska testa den o göra en utvärdering på den, har använt den i 2 dagar nu, så lite tidigt för att säga nåt, men jag beställde hem den mest för att jag har ett par gamla ärr i ansiktet, som då denna ska kunna förbättra!! 

Det är en roller med en massa nålar i kirurgisk stål, som du rollar på ansiktet, så att huden kan förnyas!! 


Jag beställde hem detta kittet som innehåller en roller med minsta nålar på 0,2mm regöringspray, o en kräm som du ska smörja in dig med efter användning!!


In action, gör inte ont svider enbart efter användning, lite som solsveda. 


Man blir torr efter, så noga med kräm efter o bra om man gör det på kvällen, för då hinner huden återhämta sig under natten!!

För er som vill läsa mer vad den ska hjälpa mot o det finns med större nålar, för kroppen om man har bristningar mm

Gå in o kolla på länken nedan :0))


Nu tänker jag som sagt slöa o kolla på en film mitt på dan :0)) mjukiskläderna har åkt på.. 


Ha det bra alla!! Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!