torsdag 3 mars 2016

Nytt i sovrummet!!

Hej!! 
Fick upp lite energi framåt em idag!!
Jag har fixat färdigt i mitt sovrum, har satt in ett sidebord/skrivbord/sminkbord. 
Ja ett bord för mig helt enkelt!! 
Ville ha ett bord, som jag kan sitta med datan, när Mattias jobbar på vårt andra skrivbord, så ligger alla papper mm framme, sen lite blandat om man ska göra vid sig så kan man sitta i lugn o ro med lite musik.. Jag blev mkt nöjd, har även lagt en ny rund matta, för rummet är så stort, så nu känns det lite varmare o mer ombonat!! 


Men för att få fram bordet, så var det bara att montera :0)) åh sen flytta runt lite smink mm.. 


Där var en del :0))


Åh såhär blev det när det var färdigt.





Lite nya blommor har jag oxå fixat, köpte hem en Aloe Vera växt, längesen jag hade en sån!! Åh en ny Orchide fick stå på mitt bord!! 

Hoppas ni har en skön kväll!!! 
Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!