onsdag 2 mars 2016

Hemma efter shopping :0))

Gokväll på er!! Var iväg hela dagen med mamma, vi gick i lugn o ro, shoppade o åt gott ❤️ 


Mamma är bara för go, vi var inne på kicks för hon hade sett nåt i reklambladet, som hon skulle ha, åh detta var en eyeliner?? Hon sminkar sig knappt (behöver hon inte, mkt fin i hyn) men hon vill börja måla eyeliner, när hon snart är 80 år ❤️❤️❤️ det slutade med en mindre maskara istället ;0)) 


Vacker dam, man kan verkligen inte tro hennes ålder, när man hör den?? 

Vi äter rotmos, jag passade på, för dom där hemma tycker verkligen inte om det,, jag säger bara mums!! 

Sen shoppade vi lite till, jag köpte 2st blusar att ha på jobb, nya blommor hem mm


Sen en liten flipp inne på telenor, men blev ingen tele med hem, men det löser vi om en vecka istället, dom hade råkat skicka hem en tele hon inte skulle ha!!


En god fika, blev det så klart!! 


Sen var vi inom Ikea, jag har köpt ett skrivbord o en matta till sovrummet, kan visa när jag har monterat o fixat!!!
Sen bar det hemåt, fixa mat till familjen. 
Mocka o ta in pållarna, läxa med Johannez, lite killsnack med Thea mm

Nu ska jag kika på tvn lite innan det blir sängen! Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!