tisdag 1 mars 2016

Starkare hår :0))

Haaaj!!
Hoppas allt är bra med er, här är det bra!! 
Efter jobb var jag hos frisören o köpte hem Olaplex nr 3, den sista behandlingen för håret som man gör hemma, som en inpackning!! Duschade o lät den sitta i 20 min i håret, bra nu när jag har slingat håret en del,och den räcker för rätt många ggr. Ska användas ca 1ggn/vecka.



Idag åt vi lite lätt kvällsmat, är det fler än jag som har dålig fantasi på vad man ska hitta på till kvällsmat varje dag? ;0))

Barnen har gjort läxa, sen kom grannarna förbi med sin hund, så dom har sprungit o lekt av sig idag. Mattias sitter o kollar på sin tele, om en kamera! Jag tittar lite på tvn!! Annars har det inte hänt så mkt här.. Imorgon ska jag iväg med mamma o kolla en ny tele till henne!! 

 

Puss på er!! Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!