lördag 5 mars 2016

Lördag

Hej på er alla!! Jag tog lite sovmorgon idag, fick kaffe på sängen, tackade så mkt & sen somnade jag om :0))

Line var ute med lille Contan som blev linad, så duktig lillkillen. Verkligen bra med en volt :0)) 


Sen var vi iväg i ridhuset o handlade kraftfoder med hem till hästarna, tankade lastbilen mm 

Annars har jag tvättat en massa, Mattias har putsat alla fönsterna uppe o nere, även fyllt i sprickorna i vår puts, som har blivit i väggarna efter att det stormat!! Körde johannez på disco ikväll.. 

Sen dök mamma upp en sväng, hon kom med blondering, för hon ville ha lite mer slingor, så nu har jag gjort vid håret på henne o hon blev mkt nöjd!! Åh hon hade köpt med jättefina blommor till mig. 


Åh nu blir det kvällsmat, innan jag ska fodra hästar o hämta hem discokillen!! 


Ha det götteligött!! Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!