torsdag 17 mars 2016

Nytt till badet mm


Hej på er! Vi var på cash idag, så jag passade på att köpa lite nytt till badet, lite badsal, badcream & lite skrubb, tycker verkligen om detta märket, bra saker till billig peng!! Annars har jag varit o jobbat sen fixat hem mer kraftfoder till mina små pållar, mockat o sen har vi inte gjort så mkt mer idag!!!

När jag fixade håret fick jag med mig lite silverschampo med hem, det var ju inte igår jag tvättade mig med ett sånt, för jag har haft mitt hår rött ett bra tag o det märktes för det var inte lätt att få bort dem pigmenten inte!! Men nu är jag på god väg o kommer aldrig lägga i nåt rött kan jag lova!! 
Åh kan verkligen varmt rekommendera Urika som har salongen Papiljotten, som ligger i Örkelljunga. Det är en hårfrisörska som förstår vad man vill & man kommer ut nöjd därifrån!! :0)) ❤️


Jag köpte även en fin brun padd till Charlie, kan visa den imorgon om ni vill se?? 

Åh galningarna har varit i farten här igen

               Vi kan vara seriösa oxå 


Ha det nu finfint, så hörs vi!! 
Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!