fredag 4 mars 2016

Dagen bjöd på..

Gotteligott gott ❤️


Detta goda fick jag av en på jobb, fast hon inte visste att jag älskar, chips med vinäger, detta var en ny smak med balsamic smak, kan säga att dom var riktigt goda, åh älskar valnötter, mums

Åh måste visa mina mysiga tofflor, som jag fick av min älskade mamma ❤️❤️❤️ när vi var iväg tillsammans häromdagen, jag har en förkärlek för sådana mystofflor o dessa har halkskydd, så jag slipper flyga i trappen ner som är väldigt hal :0))



Efter jobbet var jag o Mattias inne på maxi o handlade, köpte rostbiff från charken, som oxå var supergott!!
Barnen fick pizza, som var efterlängtat!

Vi har precis duschat, så nu ska vi koppla av med en film!


Hoppas ni har en härlig fredagskväll, det är ni värda!! Kram på er ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!