måndag 23 februari 2015

Jäkla jobb

Tjenare!
Skulle räkna lönerna själv idag, gick bra tills det hakade upp sig på en anställd, det kom in en gammal lön och den nya, gick fan i mej inte att få rätt på i systemet, men löste rätt lön på kontot iallafall... grrr
Blev därför kvar mkt längre på jobb än beräknat.

Mamma kom tillbaks med snobben,  men jag hann tyvärr ej träffa henne :0(
Jag körde snabbt inom affären, handlade kvällsmat. Efter att jag lagat, var det ut o fixa stallet. Sen in o göra läxa med Johannez, Thea hade glömt att ta med böckerna hem.. hmm

Nu har jag tagit på mig pyjamas, satt på en ansikts & pausar lite med kaffe.
Mattias jobbar över idag, hela v om det behövs.

Visar mina ullsocker jag köpte i Lofsdalen,  supervarma för kalla fötter :0)

Kram linda 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!