söndag 8 februari 2015

Lite nytt....

Hej vilken skön söndag, solen har varit framme hela dagen.
Idag har jag o Mattias varit iväg lite, vi var inom blomaffären
och inhandlade lite nya blommor till köksfönstret mm.
Där hittade vi även ett doftljus av märket
Massageljus & Hudvård
Det är ett doftljus, som man även kan smörja in sig med, tex händer, och utan
 en massa tillsatta konstiga ämnen.
 

Mattias valde doften Honung/Havre
Jag hittade ett par gardiner i linne till storarummet här nere, tyvärr
så fanns där bara till ett fönster kvar, så jag får se hur jag gör med det.
 
Sen hittade vi nya muggar, egentligen är det chokladmuggar, men man kan
väl ha det till kaffe te om man vill.
 

 
Nu ska jag ta & röja ur en garderob, som jag har lakan, dukar i mm
Får inte plats längre, så nu åker där en del......
 
Ha en skön kväll!
Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!