måndag 2 februari 2015

Vilken start på veckan

Hej!!
Det blev lite halvt stressigt idag.
först ner o jobba, sen ringde byggarna o fattades något till avloppet, så
jag slängde i mig lunchen, för att snabbt komma hem med sakerna till dom.
Väl hemma, fick hästarna lunch, sen kom Johannez & Thea hem.
Hon sprang in o bytade om, medans jag sopade bort snön från lastbilen.
 
Sedan gjorde hon vid Checkmate snabbt snabbt sen iväg till Maria, för träning kl 15,00
Vi hann i tid, fast jag körde lite mesigt i detta väglaget.
Åh träningen gick bra i alla fall.
Men när vi kom hem öppnar Balder dörren, o medans vi tar in hästen, så har han rymt.
 
Vi fixar stall, sen kvällsmat, som blev hjortfile, smaskens.
 
Ringde Mattias & frågade om han kunde handla på vägen hem.
Först sa han ja, men sen ringer han o säger att han kan inte handla, för han lånade ut
sitt bankomatkort till en anställd, som skulle handla lunchen.
men fick inte tillbaks det igen.
Så hans föräldrar körde ner för att lösa ut hans medicin på apoteket, mat handlar jag imorgon.
 
Puuuhhh........ Ibland blir det lite körigt & inget går som det ska.
Eller allt händer, som inte ska hända,
 
Trött Linda!!!
 
Men det värst av allt är att jag har inget kaffe till imorgonbitti, snyft!
Jaja! Nej nu ska jag ta o skriva lite fakturor, sen blir det att in o handla kaffe mm
 
Vi får höras imorgon!
Kram Linda
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!