onsdag 25 februari 2015

I mitt paket

Hej igen!!
Efter tandläkaren körde vi till Familia, var inne på Kicks & köpte
lite till mig, Johannez köpte spel på Game, för sina egna pengar.
Sen blev det lyxmat på Mc Donalds idag ;0)
 
Jag beställde nya köksfodral i linne till köksstolarna, ett par nya kuddar
till soffan där uppe i vitt med text, även ett par i linne med text, fast dom får jag lämna tillbaks, för jag köpte för liten storlek... hmmm hur tänkte jag där???!!!
 
En vit tvättkorg att ha i badrummet däruppe, så inte smutstvätten läggs på golvet, och den
är smidig att bära ner, när det är dags att tvätta, mkt bra!!!
 
 
Provade även att göra en ny uppsättning av håret, lite slarvigt
& går snabbt att göra till vardags med ett hårband i.
 

 
Lite svårt att se på bilderna, men jaja
Man snurrar in det rund gummibandet, enkelt!!!
 
Nu får ni ha en skön kväll! Så hörs vi imorgon!
Kram Linda 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!