torsdag 5 februari 2015

Hos Frisören

Hej!
Idag fick jag undan massor på jobb, skönt.
Sen åkte jag till en frisör på Råå, jag brukar bara
tona mitt hår själv hemma, klippa mig typ en gång om året.
Men nu beställde jag tid hos Självfallet på Råå för klippning & slingor.
Åh jag säger bara waow, vilken salong.
 
 
När jag satt i huven med värme, kom hon med nylagat kaffe
kakor, choklad & tidningar såklart.
Åh när vi skulle tvätta håret, satt man i en stol med skön massage.
När hon tvättade håret, fick man massage i huvudet, hela tiden, och när hon satte
i packning, så gjorde hon en annan massage, som liknar en ansiktsbehandling, alltså
det var underbart, verkligen en salong utöver det vanliga.
Så här kommer jag att gå hädanefter, ínget snack!
 
 
 Såhär blev resultatet, gjorde lite kopparslingor,
fixade utväxtén och klippte bort det slitna.
 
 
Jag köpte även schampo, balsam & inpackning.
Ett nytt märke PALETT som görs i Helsingborg.
Jag provar det först, innan jag uttalar mig om det.
 
Sen blev det lite stressigt hem & jag, Johannez & Thea
åkte till Åstorp, kommer ett inlägg till om det.
 
Kram Linda
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!