onsdag 4 februari 2015

Ett år äldre :0))

Hej!!
Så då var man ännu ett år äldre, inget man skriker Jiippi åt.
Men vi har ätit hemmalagad tårta & god kaka här idag.
Jag har fått en klocka av familjen!
 
 
Jättefin i roséfärg, o stenar.
 
Sen har jag ju fått mitt nya fina matbord & stolar.
Verkligen glad för det, dukade fint med min linneduk & vita tabletter.
Tyvärr var jag inte snabb nog med kameran, så jag fick ta en bild efter vi ätit.
 
Buketten fick jag av min älskade mamma & pappa
 
Denna bukett fick jag av svärmor
 
Annars har jag hjälpt elektrikern att dra elkabel till avloppet.
Jag har fått undan nästan all tvätt.
Mockat till hästarna, som äntligen fick gå ut idag.
Contan gjorde några repor i hagen, o Z gick igenom linan o in i trädgården.
När Thea skulle ta in dom, fick Z flipp igen, gick igenom linan när hon
stängt av strömmen, in i stallet i hundra nittio.
Slutade med att Carlie & Z delade box så grant.
 
Ja du! Vad är en bal på slottet???
 
Passar på att tacka alla som har Grattat mig idag!!
TUSEN TACK alla goa!
 
Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!