tisdag 3 februari 2015

Aj aj... Usch

Halloj!!
Jag var ju i Ä-holm hos tandläkaren, och det var inte så trevligt!
hade en hel del tandsten, som hon tog. Men jag har ont i hela munnen än.
 
Fixade lite jobb, när jag kom hem.
 
Sen var Johannez & klippte sig, blev lite pojklock,  och Mia var så snäll o redde ut mitt hår också.
Känner att ska man ha lite längre hår, får man ha nån bra inpackning för att lätt
kunna reda ut håret. Åh även sköta det lite bättre så man inte får dreadlocks i halva nacken :0))
Har ni nån bra produkter?? så tar jag gärna emot förslag!!!
 
 
Vi handlade hem lite fika påväg hem, fast när vi skulle gå till bilen, så skakade
Johannez min påse, som innehöll en semla, som blev lite mosad om man säger så :0))
Nu sitter barnen o gör läxorna, sen blir det stall & kvällsmat.
 
Tänkte lägga ut lite saker, som jag vill sälja.
Så är du intressserad, så kika in lite senare ikväll!!!
See Ya    Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!