tisdag 10 februari 2015

Lång jobbedag...

Hallojsan!!!
Idag blev det länge på jobbet, jag o Mattias åt inte
lunch förrän 14,30 idag. Jag satt med revisorn & han hade möte.
Har tagit över mer på jobbet nu, ett tag framöver.
Pratade med mamma påvägen hem, känns lite stressigt ibland, när jag får
passa på att prata med henne i bilen :0(
 
Var inom maxi o köpte 2st necessärer till resan, jag hade ingen alls.
Så nu får jag med lite hygienartiklar mm
Ska verkligen bli skönt att komma iväg lite, behövligt!!!
Åhh sååå klart rooligt att åka skidor :0))
 
Sen har jag röjt ur hela min garderob, gud så fint det blev.
Tar en garderob per dag, så blir det gjort, haha
 
Nu ska jag ut & öppna en ny bal till mina hästar!!!
 
Kram på er!!! Linda
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!