onsdag 11 februari 2015

Gardinerna är uppe

Hej!!!
Var iväg och fixade nya väskor, stora med bra utrymme på Intersport.
Fixade lite nya raggsockar till barnen mm
Så nu har jag nog allt & kan börja packa.
 
Ett litet problem bara, jag kunde inte släppa mitt gardintänk :0))
Så nu är där nya gardinstänger o gardiner uppe.
Jag delade på längderna o vips 4 längder till båda fönstrena.
Jag kände att jag la ner projektet med att göra egna gardiner, för sy är inte min grej.
Brukar sluta med att jag blir arg, tappar tålamodet, sen blir det inget.
Men jag är nöjd med detta, vita gardinstänger, med linnegardiner.
 
 
Johnnez har en kompis hemma idag, leker för fullt.
Thea är hos en kompis i Kågeröd.
Och jag tänkte tvätta undan det sista, men när jag ska stänga luckan
på tvättmaskinen, så går det inte. Har verkligen försökt, så mest troligt är den i sönder.
Kan man ha mer otur??? Det är 2 maskinen inom nån månad.
Den första kunde vi inte öppna luckan, o nu inte stänga. Grrrr
 
 Thats Life på Dammshus
 
Seee You !!  Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!