torsdag 7 november 2013

Hyrbil igen

Hej!!
Vad är det som händer nu, efter jobb, så körde jag hemåt, skulle bara stanna i mataffären på vägen hem, när jag hoppar ur bilen tycker jag det luktar lite bränt, åh när jag kommer tillbaks o ska starta, så står det '' oil low '' åh jag bara kände
- du skojar????
Ringde verkstaden, dom är snälla o kommer o hämtar mig, tillbaks för att låna navaran igen!!!
Nu får dom fixa bilen, hur kan det bli så, när man har den inne för service, när där aldrig varit problem innan!!!

Ulli hade varit snäll o mockat stallet, när jag kom, skönt!

Sen stack jag iväg o solade en sväng idag, man känner sig blek o halvt seg nu tycker jag!

Men sen till nåt ytterligare tråkigt, efter att ha tagit in hästarna i mörkret, så skulle jag o Anders träna, men när jag tog ut Carlie i gången, ser jag att han är väldigt tjock i vänster bakben, ömmar en del när jag försöker känna lite. Så tråkigt nu, vad är det som händer???
Båda hästarna problem med vä bak.
Känns som att det inte går så bra nu ;0((
Får se hur det ser ut imorgonbitti! 

Det gick bra för Anders på träningen ikväll iallafall! Det var kallt när man bara står o tittar, men stod o tittade på ridhuset, man får ju ha drömmar, jag hade varit överlycklig om jag hade haft ett ridhus hemma, slippa att åka iväg, för att rida på vintern!!


Jag det är såå sant, jag vet, men... Det hade verkligen varit härligt!!
Men det är klart, då måste man ju ha en häst att rida där oxå ;0)))

Kram Linda ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!