tisdag 12 november 2013

Egentid... ja tack!!

Det känns som att det behövs nu, barnen lyssnar inte mkt på mig just nu, åh Mattias jobbar från 07.00- 18.45 nästan varje dag! Hinner inte med allt som behövs göras själv. 

Mamma kom idag, vi möttes upp på citygross, jag storhandlade & fyllde på frysen, sen hem o packade in allt.
Gjorde en egenblandad goja, som jag rullade in i mördeg & in i ugnen, det blev riktigt gott. 

Sen hjälpte jag ulli att klippa Lizzie, hon är inte enkel, men med lite lugnande så gick det bra, Anders klippte henne nästan helt medan vi höll mm

Handlade lite nya vita cyklamen till tv rummet nere, tror penseerna har gjort sitt, mamma var snäll & planterade dem till mig, medans jag mockade.
Men jag hinner knappt prata med min kära mamma, som jag gjorde förr.
Tur att mammor finns där för en & förstår. 


Sen har min älsklingsblomma fått komma in Den vackra Julrosen


Dom kom med nytt foder till hästarna ikväll, tog tillväxt denna gg:n

Hann inte med allt annat, som jag hade tänkt göra, så jag får ta det imorgon.
Nu ska jag titta lite på tv:n
Kram Linda ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!