fredag 8 november 2013

Friday night

Hej igen!!
Det blev ingen klippning av häst & tyvärr ingen pluggning ikväll, men annat på schemat, vi har varit iväg & köpt lampor till stallet på innergården, o mer belysning till gödselstacken.. Det är riktigt mörkt där!!!

Sen så har den här lilla tjejen: 


Fått denna egna verktygslåda: 


Som har börjats fylla på med detta:


Och detta: 


Och detta:


Och detta:


Och denna: 


Denna ska jag först o främst mäta avstånden mellan hinderna på linjer, så det blir exakt varje gång, sen ska jag fylla på den mer imorgon, med det viktigaste, som skruvdragaren!
Så nu kan jag ha alla mina saker jag behöver, så det inte försvinner överallt!!
Jipppiii.. 

Hade gärna gått på bio ikväll o tittat på Thor 2, men barnen kan inte se den,, fast inte så dumt att sitta o titta på Kevin i idol, jag säger bara hans ögon är så djupt fängslande... 
Fullt schema imorgon, sätta upp lampor, sen till Flyinge o titta Swedish Trophy, såg att Douglas lindelöw rider en val, som är efter samma hingst som lille Z !
Vi hörs imorgon!! 
Kram Linda ❤❤❤

1 kommentar:

Skriv mer än gärna nåt!!