torsdag 14 november 2013

Jag är kär....

Ja ni läste rätt, jag är fan kär i denna killen!
 
(Robert Pattinson)
 
Jag fick höra att man fick ha ett Wildcard, av 2st vänner i somras, det
tyckte jag lät bra, haha
 
Så här är då mitt, jag vet inte riktigt vad det är, men något verkligen tilltalar
mig med denna killen, inte direkt jättesnygg, men hans busiga, charmiga lock!
 
VILKET ÄR ERT WILDCARD??
 
I morse blev jag uppringd av Anders, som hade panik, han skulle på träningstävling med Ucce, fast Ulrika kunde inte följa med han, o han ville inte åka själv..
Men jag hann följa med han, snabbt hem efter jobb, där Anders hade fixat lunch till oss,
åt det snabbt,  kaffe & sen iväg med Ucce..
 
Det gick sådär idag, Anders han brukar säga till mig:
- Släng upp en 1.20 bana till mig, det fixar jag,  det kan inte vara så svårt, men
efter denna dagen hör jag nog inte det på ett tag...;0))
Men dom var duktiga, får ju inte glömma att han sitter & rider med en skadad högerfot, som han måste balansera upp på vänster....
Nu är det bara ut & träna, åh förhoppningsvis så kommer jag också igång nu o kan följa med. Ska ut & skritta Carlie imorgon. 
 
Jag gjorde lite nudel/pasta blandning med pesto, till det toscanaskinka & korv.
Det var gott!  Jag kikar in imorgon...
KRAM LINDA
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!