onsdag 13 november 2013

Så julinspirerad..

Nu har jag verkligen fått tillbaka julinspirationen igen, har redan gjort kransar till dörrarna, var iväg & köpte en stor glasvas, som jag satte lite hyacinter o mossa i,  jag passar på nu, när jag inte har några hästar att rida. 


Sen gjorde jag en ny maträtt, kyckling med krämig sås, & nyttig bulgur till det.


Det var riktigt gott, sen blev det lite mer bakning i form av dumlemuffins, med lite egengjort såkallat strössel.. Gotteligott


Känns som att mina vänner blir såå chockad, när jag har nåt annat på mig än ridkläder, haha 
Fick beröm för min klänning, som jag hade på mig, som då inte sker ofta!


Så här bjuder jag på dagens outfit! 
Nu tänkte jag ut & se om jag kan hitta ett par skyddsglasögon & en vinkelslip, för jag behöver kapa ett par armeringsjärn för mitt kommande projekt,, vi hörs igen!

Kram Linda ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!