tisdag 5 november 2013

Conztantino hoppade rakt i foderbaljan

Verkligen inte roligt idag, jag o Anders & Thea hade precis gått ut på grusvägen för en uteritt, när jag hör ett bankade ljud!
Det var Contan som precis var i & påväg ur vår foderbalja, men den är gjord av plast så han halkade massor, åh skavade sig på bakbenen, som tur var så gick han ok iallafall, fick tvätta rent & lite sårspray på idag, får kolla imorgonbitti, hoppas det är ok!!! 

Innan detta så var jag först på jobbet, sen hem o gjorde lite nytta, sen kom mamma o hälsade på, hon hjälpte till o fyllde på vatten i hagarna, var gullig o vek lite tvätt!

Efter uteritten, så snabbt in för att laga kvällsmat, då johannez tappar sin vattenfyllda speldosa i golvet som gick i tusen bitar & en massa glitter på golvet, ja precis vad jag behövde, efter jag hade städat upp det, så var han gullig o dukade! 
Thea gjorde sina läxor under tiden!
Mattias kom hem senare som vanligt.
Tvättade lilla kattungen, vars päls var så äcklig, avmaskad oxå!

Denna dagen blev ju sådär tycker jag. 
Hoppas på en bättre dag imorgon.


Hörs då!! Kram Linda ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!