torsdag 28 november 2013

Nästan storm igen

Vaknade inatt av att det lät i väggarna, som det blåste, så även imorse!
Mina små pållar fick vara inne idag, mockade o fixade med en o en!!

Sen var jag o Thea ute o trotsade vädret ändå, så slapp vi åka iväg, jag tränade på  avstånd, linjer med små hinder, gick bra när Carl hade stirrat färdigt i blåsten, trodde nåt skulle äta upp han i ena hörnan, haha 


Skönt att vara ute ändå, sen lagade jag kvällsmat, tänkte tända en brasa, men orkar inte, jag fryser ju inte precis heller!!!

Eftersom min hjälm gick i sönder häromdagen, så inhandlade jag en ny
Gpa lättviktshjälm, verkligen skön!


Har även pyntat inför första advent, imorgon ska jag fixa lite mer här hemma!
Ha det gott! Kram på er ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!