måndag 4 november 2013

En måndag som jag gillar!!

Hej!!
Brukar inte gilla sega måndagar, men denna tycker jag om, efter att ha blivit dålig i torsdagskväll o legat dålig i 39 graders feber hela fredagen o lördagen o knappt orkat gå ur soffan, så är jag så glad att vara tillbaka som normalt idag!! Härligt härligt!! 

Hade rätt mkt på jobb idag, sen hem o mötte upp barnen, gjort en del av sina läxor, lite fika!

Sen följde jag med Anders till ridhuset, skulle enbart skritta, trodde inte jag skulle orka mkt mer, men min energi var på topp o Carlie kändes fin o lite pigg!

Har lindat Z ben o  än sålänge ser det fint ut, ingen feber mm 
Åh lilla Contan är riktigt duktig att gå med nu!

Jag har gjort plankan idag, tänkte följa ett schema som jag såg på fb, se om jag orkar hänga på det!! 


Eftersom jag har typ ätit godis dagligen på sistone, så är det kanske dags att göra lite nytta oxå!

Vi hörs imorgon!!! Kram ❤

1 kommentar:

Skriv mer än gärna nåt!!