fredag 29 november 2013

Julmys idag

Hej!! 
Nu har jag fått lite pyntat inför 1 advent.
Fått in lite granar & tomtar mm

Efter jobb, så åkte jag snabbt hem för att packa till lilla gossen som skulle till mormor i helgen!! 
Thea har en kompis som ska sova över, men när jag hade fixat hästen o skulle gå in för att ta ridstövlarna, så var typ hallen full med 5 nya gympadojor, där hade kommit några killar till, haha
Dom skulle då inte sova över, utan dom lekte för fullt här!! 

Jag var ute o red, Anders hängde på, han hoppade lite idag, sen hade jag glömt att hovslagaren kom för att sko Z, det gick finfint. Vi hjälptes åt att fixa stygnen oxå! 

Sen har Contan fått på sig sitt första täcke, så duktig gick bra, men när mamma Loreda fick på sig sitt skrikiga täcke, då tyckte han hon var konstig, blev så rädd för henne att han backade baklänges in i väggen! Haha

Sen in i värmen, lagade kvällsmat, tände en mysig brasa i köket. 


Nu blir det lite tv & choklad.. Mums
Fullt schema här imorgon!!!
Hoppas ni har en härlig fredagskväll!
Kram ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!