torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdag med firande!!

Hej hej!!!
Igår kom mamma & Johannez hem!!! Mamma skulle sova över & ta det lite lugnt!!
Jag var iväg med Z till ridhuset, han gick fint med Alex!!
Åh det slutade med att jag hoppade upp & skrittade lite. Känns riktigt roligt, åh verkligen ett stort tack till Alex & Sofie som gör att man känner sig trygg åh tillbaka till gamla Linda!!!
Sen på kvällen satt vi o snackade skit till över tolv inatt, så idag har man varit lite sliten!!!

För imorse väckte Johannez mig innan sju, så vi gick upp o sjöng o gav mormor present, blommor & tårta. Hon blev riktigt glad, åh vi startade dagen med kaffe & god tårta!!! 🎁🎉🎈

Sen tog jag stallet, åh sen åkte vi in till stan för att gå till hörselenheten med gossen idag. Det gick bra o vi fick mkt info som jag tänkte läsa imorgon!!!

En liten sväng inom väla för att fixa en ny blus till mamma, för vi bjöd ut henne på middag ikväll! Åh hon hade inget att ha på sig!! 😃😃

Nu blir det tv & sen sängen!!
Imorgon ska jag iväg med Z för lite hoppning!!!
Ha en härlig kväll!!! Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!