fredag 1 mars 2013

Handlat

Jag o ulli tog stallet, o krattade upp all halmen som hade blivit liggandes på gården, tog ett röj!!!

Sen stack jag & Mattias till citygross & handlade mat att fylla på med!! Skönt när frysen är full!!
Pallade inte baka bröd idag, så jag handlade det idag!

Efter att vi kom hem från lofsdalen så har jag haft ont i handlederna, började värka när jag körde med stavarna där i en vecka!! Åh imorse efter hoppträningen,
hade jag rätt ont, så jag inhandlade ett par
skydd, hoppas det hjälper i förebyggande syfte, värmer om inte annat, när jag blir kall!! Nu har jag knäskydd, ryggskydd, handledsskydd, det är väl inte som jag börjar bli gammal?!! ;0))
Eller nåt annat fel, som reumatisk värk??!!!

Är så sjukt sugen på godis nu, men nu har vi bestämt att jag kan inte äta godis 7 dagar i veckan, så det får vänta tills imorgon, för då gör jag efterrätt & vi ska äta godis, men just nu sitter jag o äter en tomat, o en morot, funkar det med!

Nu ska jag titta på en film!!
Hörs imorgon!!! Linda

1 kommentar:

Skriv mer än gärna nåt!!