onsdag 6 mars 2013

Onsdag..

Hej!! Här har det gått i ett, först jobb, sen hem, ulli hade fixat stallet, så jag & Anders tog en snabb uteritt med Carl o lizzie, pigga o glada var dom!!!
Så härligt väder det har bjudits på idag!!!

Sen stack jag iväg & hämtade ut ett paket, som kommit & köpte ny mat till hästarna!
I paketet hade jag beställt 2st kuddar i linne med knappar o text till mitt sovrum, ville bryta av med lite mörkt till det vita!!!

Sen åt vi lite, när Mattias kom, fixade vi fram lite möbler i vårt uteskjul, så man kan ta en kopp kaffe, härligt!!

Sen fixade jag till Z o körde ner till ridhuset, & Alex hoppade han idag, o det gick bra, han hoppade riktigt fint några språng, sen tappade han orken, men hoppade en liten bana, finfin!!
Dom är såå duktiga, åh fina tillsammans!!
Jag är så glad att Alex rider Z o att det går framåt!!! ;0)))

Puss & Kram Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!